Opinnot meinaan... Minä likka se olen nyt virallisesti MARKKINOINTIMERKONOMI!!!!!! JEEEE!!!
Nyt saa tuulettaa... kaksi vuotta opiskeluja työn ja perheen ohella ei ole mikään helppo nakki.. Kyllä on itkunkin kanssa välillä tehtäviä väännetty. No, itseäänhän tässä on syyttäminen, olis varmaan kannattanut opiskella silloin nuorena, kun siihen oli paremmat mahdollisuudet. Mutta kun ei kiinnostanut, niin ei kiinnostanut ja nyt siitä on maksettu oppirahoja...
Niin kuin olen tässä nyt omille pojille jankuttanut, mä olen hyvä esimerkki siitä kuinka tärkeetä on opiskella nuorena, kun ei ole perhettä, eikä asuntolainaa.. Että opiskelkaa nuoret!!
Mä olen kyllä nyt itseeni NIIN tyytyväinen..
MÄ OLEN MERKONOMI!!!!!!
Ruusu itselleni :)

                                                                420021lpjc7ug7l1.gif